B2B leadgeneratie 

Krijg structureel meer leads dankzij b2b leadgeneratie. Online leadgeneratie is een van de meest efficiënte en voordelige manieren om nieuwe klanten aan te trekken.

B2B leadgeneratie omvat alle werkzaamheden die gericht zijn om potentiële klanten in contact te laten komen met jouw bedrijf. Van de identificatie van een prospect tot een gesprek aan tafel met de juiste persoon. Een nieuwe zakelijke relatie haal je immers niet zomaar binnen. Je bedrijfswebsite is een goed startpunt voor B2B leadgeneratie. Leadbouwers adviseert en implementeert zakelijke leadgeneratie strategieën en tools die aansluiten bij je organisatie.

B2B leadgeneratie strategie

Onze samenwerking begint met het ontwikkelen van een heldere, pragmatische leadgeneratie b2b strategie. We kijken naar hoe je jouw organisatie onderscheidend kan positioneren en hoe we in iedere fase van het beslissingsproces bij jouw potentiële klant in beeld komen. We zorgen dat de wirwar aan (online) kanalen, contactmomenten en boodschappen wordt gestroomlijnd en dat we doelgericht en structureel jouw doelgroep gaan bereiken.

Leadgeneratie B2B in de praktijk

In de praktijk gaan we aan de slag met een aantal speerpunten. Enerzijds zorgen we voor relevanter verkeer naar jouw website. Daarnaast gaan we bedrijven én personen herkennen op jouw website. Zo krijg je doorlopend warme leads via je eigen website. Doordat we continu aan de knoppen draaien, ben je verzekerd van leads gedurende het jaar.

Relevanter verkeer naar je website

We gaan jouw producten of dienstverlening onder de aandacht brengen via de bekendste en meest effectieve advertentiekanalen. Dankzij onze specialistische kennis van de nieuwste B2B advertentiekanalen, zoals adverteren op LinkedIn, in Google en op Facebook, kunnen wij zeer gericht jouw doelgroep bereiken. Ook geven we aandacht aan de SEO optimalisatie van jouw website.

Bedrijven herkennen op je website

Meer inzicht krijgen in welke bedrijven jouw website bezoeken? Dankzij Salesfeed kun je bedrijven herkennen op je website. Dat levert waardevolle commerciële informatie op, zowel over prospects als over bestaande of oud klanten. Als Salesfeed partner adviseren wij over de implementatie, maar ook over de opvolging van leads. Regelmatig werken wij samen met telemarketingbureau’s voor de opvolging van leads.

Sales en marketing gaan hand in hand

Wij geloven dat sales en marketing hand in hand gaan. Samen stellen we de juiste prioriteiten en kiezen we een strategie die past bij jouw organisatie. Zo realiseren we snel resultaat, maar zorgen we ook voor B2B leadgeneratie op lange termijn.

Meer weten?

We nemen snel - meestal vandaag nog - contact op.

Velden gemarkeerd met een * zijn verplicht