B2B leadgeneratie strategie
Onze samenwerking begint met het ontwikkelen van een heldere, pragmatische leadgeneratie b2b strategie. We kijken hoe je jouw organisatie onderscheidend kan positioneren en hoe we in iedere fase van het beslissingsproces bij jouw potentiële klant in beeld komen. We zorgen dat de wirwar aan (online) kanalen, contactmomenten en boodschappen wordt gestroomlijnd en dat we doelgericht en structureel jouw doelgroep gaan bereiken.
Leadgeneratie in de praktijk
In de praktijk gaan we aan de slag met een aantal speerpunten. Enerzijds zorgen we voor relevanter verkeer naar jouw website. Daarnaast gaan we bedrijven én personen herkennen op jouw website. Zo krijg je doorlopend warme leads via je eigen website. Doordat we continu aan de knoppen draaien, ben je verzekerd van leads gedurende het jaar.
Relevanter verkeer naar je website
We gaan jouw producten of dienstverlening onder de aandacht brengen via de bekendste en meest effectieve advertentiekanalen. Dankzij onze specialistische kennis van de advertentiekanalen, zoals adverteren op LinkedIn, Google, Facebook en Instagram, kunnen wij zeer gericht jouw doelgroep bereiken. Ook geven we aandacht aan de SEO optimalisatie van jouw website.
Sales en marketing gaan hand in hand
Wij geloven dat sales en marketing hand in hand gaan. Samen stellen we de juiste prioriteiten en kiezen we een strategie die past bij jouw organisatie. Zo realiseren we snel resultaat, maar zorgen we ook voor B2B leadgeneratie op lange termijn.